06 March 2017

THE PRESTIGE ******

Nieczęsto zdaża się, że myślę o filmie jeszcze następnego dnia... A ten nie dość, ze trzmał w napięci przez bite 2 godziny to jeszcze dziś na jodze miałam flashbacki...
Plakat w ogóle nie pasuje do filmu, tzn zobaczyłam go dopiero po obejrzeniu fimu. Plakat nastawiłby mnie na coś zupełnie innego. Uwielbiam zakręcone, zaplątane filmy. Ten mnie pozytywnie zaskoczył i nawet nie rozczarował ;). W pewnym momencie był trochę przeciągnięty, ale potem akcja znowu ruszyła z kopyta i do samego końca płyneła wartko i bardzo intersująco. Naprawdę wciagający i dopracowany. Oczywiście jestem zachwycona, że nie rozgryzłam ani głównego rozwiązania, ani nawet kilku poboczynych aż do momentu, kiedy reyser chciałm nam już wszystko opowiedzieć...
Na dodatek świetna "magiczna" scenografia i nieźli aktorzy.
Bardzo polecam na sobotni wieczór na domowej sofie z popkornem :)